onsdag 4 februari 2015

Onsdag ~ mys ♡

N i tröja från Name it & leggings från @denlillaprinsessan






Hej hej!
Idag har vi tagit en promenad med vagnen, det är tur att vi har bra hjul som är lätta att köra på snöiga vägar. Jag är faktiskt supernöjd med våran Bugaboo Buffalo och tänker köpa en vit eller ljusrosa sufflett till våren, då vi bytt till sittdelen. 

När vi kom hem så har N fått bada i sin fina rosa balja. Nu väntar vi på att pappan i huset kommer från jobbet.

Ha en fin kväll!

Kram



4 kommentarer:

  1. Ohh den vagnen har jag hört mycket bra om, samt så fint du dekorerar den och sötaste outfiten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaa, vagnen är så bra! :) N tycker fortfarande om att åka i liggvagnen även om jag längtar till att byta till sittdelen :)

      Radera
  2. Vad kostar sådana byxor, kollade på hennes instagram, verkar som om hon inte tar emot beställningar just nu =(, men har sådana till Isabelle men enförgade gråa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men åh nej, jag som hade tänkt att beställa ett par nya som hon kan ha till våren/sommaren ju. Hoppas att hon kommer att sälja igen, de är så fina. Har för mig att de kostade 250 kr.
      Kram!

      Radera