lördag 22 augusti 2015

Börja blogga igen ♡



Jag har, efter en 2,5 månads bloggpaus, bestämt mig för att börja blogga igen. Jag har känt att tiden inte räckt till och så har jag inte haft någon fungerande dator på ett tag (detta är dock ett inlägg från mobilen 😊). 

Lilla skruttan fyller, om två veckor, 1 år. Helt galet. Så nu är kalas-planerna i full gång. Har beställt lite från fridaskalas.se, som jag hoppas kommer i veckan. 

Idag kommer svärmor och hennes man hit för att hjälpa oss att måla om huset. Detta projekt ska vi börja med idag 😊.

Ha en fin lördag! Kram 

2 kommentarer:

  1. Ibland är det skönt att ta paus, jag har inte vart i från två mån, men nån vecka har jag gjort. Roligt att du kommer tillbaka och glad jag blir att du besöker mig

    SvaraRadera
  2. Stora tjejen! Välkommen tillbaka!
    Snart dags att börja planera 1 års kalas här med! Konstigt fort tiden går

    SvaraRadera