tisdag 14 april 2015

Mitt hjärta ♡





Här har det ekat tomt ett bra tag, dels för att jag inte har någon helt fungerade dator (så det får bli inlägg från Iphonen) och dels har jag inte haft så mycket tid över. Det går snabbare att lägga upp bilder på Instagram (där jag har ett privat konto, så det blir en hel del bilder på lilla gumman just nu). Jag har inte heller haft tid att läsa andras bloggar, vilket jag älskar att göra i vanliga fall. Men nu ska jag försöka att hinna med det när lillan sover (vilket hon inte gör speciellt mycket på dagarna). 

Tiden går alldeles för fort nu tycker jag, hihi. Lilla N har hunnit att bli hela 7 månader, ingen liten minibebis här inte. 

Nu ska vi ta och åka och handla lite, sedan ska jag kika in hos mina favoritbloggar :) Det kan hända att det blir ett par till inlägg under dagen. 

Ha en fin tisdag!

Kram ♡




2 kommentarer:

  1. Ohh så fint blommigt påslakan i spjälsängen vart har du köpt det?. Så fina plagg och sådant du alltid visar upp, vi har lika smak =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har min svärmor sytt :) Tack så mycket! :)
      Kram

      Radera