onsdag 22 april 2015

Onsdag ♡

N:s nya fina Kavat-skor


Fikapaus :)



Då var det onsdag, dagarna bara flyger iväg. I måndags hämtade jag ut de superfina rosa kavatskorna.  Sandalerna kommer nog passa perfekt i sommar men de andra får nog vänta till hösten. Såå nöjd! :) 

Igår var min mamma och hennes man här på fika. Så härligt att sitta ute och fika på altanen. Av dem fick hon en vit kofta och en vit lära-gå vagn :) 

Nu sitter vi ute, lilla gumman har sovit i vagnen och jag har fikat lite. Det är inte alls lika varm och soligt här idag så vi går nog in snart. 

Ha en fin dag! 





5 kommentarer:

  1. Ohh fina skor, vart har du köpt dem?, samt så skönt att sitta ute, nä här har det inte varit så varmt idag heller, men tillräkligt skönt =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är de fina! :) Sandalerna köpte jag på Kavats webshop då de släppte några rosa och skorna köpte jag via en tjej på Instagram (@hemochbaby).
      Kram!

      Radera
  2. Vilka söta skor :) Hoppas du mår fint. Kram

    SvaraRadera
  3. Helt underbara skor verkligen! :) Ni verkar haft en superfin dag, skönt! Kram!

    SvaraRadera
  4. Å vilka fina skor! ;) Helt ljuvliga

    SvaraRadera